Hooks - Horogra akaszt!

Ha fontos neked, hogy kézzel, egyedi, újrahasznosított anyagokból készül, ha lázba hoz a fonalak tapintása, rabul ejt a színek kavalkádja, ha valami különlegesre vágysz... Ugyanilyen színesen válogatom össze mindazt, ami egy nőt igazán érdekel!

Mi kell a nőknek? Táska, táska, táska... és rendszer!

A Hooks és a BrightMe életre szóló barátsága

 

Imádom a táskáimat! Persze, hogy szeretem őket, hiszen én készítem! Rengeteg színben és fazonban születik mindig újabb és újabb kedvenc, s kedvemnek megfelelően gyakran cserélődnek. Persze a gyors átpakolás miatt valami „létfontosságú” dolog mindig az előzőben marad. Nagyon kellemetlen, amikor papírzsepit kell kölcsönkérnem, vagy notórius kézkrémezőként épp az nincs nálam… De többször előfordult már az is, hogy emiatt az iskolában nem tudtam kinyitni a szekrényem, nem volt nálam a tanári kulcsa, ami eléggé megnehezítette aznap a munkámat.

 

Természetesen tipikus női táska az enyém: kétszer annyi holmi található benne, mint a valós befogadóképessége, mindenféle szörnyen hasznos és fontos dolog. A pénztárca ugye alap, a telefon, pápaszemesként a szemüvegtok, kártyatartó, bérlet, lakáskulcs, iskolai kulcscsomó, rágó, kézkrém, tolltartó, parfüm, tanári naptár, de ezen kívül magamnál hordom például az „arcom”, hisz reggel sosincs időm sminkelni (ez teljesen felesleges, mert általában napközben sincs rá időm), frissítőkendő, naptár, bevásárláshoz Hooks cekker, sál, telefontöltő, napszemüveg, hajcsat, hajgumi, esernyő, fülhallgató, épp aktuális könyv, gyógyszeres neszeszer sebtapasszal, körömvágó olló, tű, cérna, valamint az elengedhetetlen horgolótű hozzá való fonalmaradvánnyal, mert sose lehet tudni, mikor lesz épp üresjárat…

Hooks Summer táskámban már ott lapul a titok... 

 

Régóta tervezem már egy táskarendező beszerzését, de az én kör alapú táskáimmal egyik sem volt kompatibilis, hiszen a piacon fellelhető aktatáskaszerű rendszerezők miatt a csinos kis táskám teljesen eldeformálódna, ezért le is mondtam erről a lehetőségről.

Aztán szembejöttek velem a BrightMe táskarendezők… és néztem, gondolkoztam, csodálkoztam… nekem is kell!

Csodás kivitelezés több színben, választhatunk pamutvásznat vagy textilbőrt, azon belül is szebbnél szebb mintákkal.

Az enyém a Blaw Ball fantázianévre hallgató skandináv hangulatú pitypang mintás pamutvászon.

Tökéletesen illik az én kör alapú táskáimba, mert szépen formát ad nekik. Rugalmas merevítővel nem csuklik össze, nem nyeklik-nyaklik, szépen tart, és átláthatóvá varázsolja a Hooks táskákat, vagy bármilyen más táskát. Használtam már egyszerű vászonszatyorral is.

Hooks Summer Slim táskám hamarosan a webáruházban! Bár kisebb, mint a Summer, a BrightMe táskarendezővel ez is tökéletes!

 

A nyári szünetben kevesebb a holmim, nincs kiegészítő laptoptartó hátizsákom, sem két osztály dolgozatfüzete, most sokkal könnyebb a kézitáskám is. De már látom, hogy micsoda áldás lesz nekem a hétköznapokban, hiszen már most sem kell órákig a kapuban állva kutatnom, hogy hol vannak a kulcsok. Az elsőajtós trolinál sem keresgélem a bérletem, így nem elégedetlenkedik mögöttem senki, csak fellibbenek és egy mozdulat a bérlet felmutatása. De a telefonom is megtalálom rögtön, amikor csörög, senkit sem kell visszahívnom, hisz valóban elérhető vagyok, mert elértem időben a készüléket.

 

Hooks Holiday Big táskámban bőven van hely, mégsem uralkodhat benne a rendetlenség! 

Ráadásul csakúgy, mint a Hooks táskáim, kímélő programon, 30 fokon mosható.

Konmari rajongóként pedig csupán egyetlen mozdulat, s eleget tehetek az „Ürítsd ki a táskád minden nap!” pontnak. Ő is azt mondja, hogy „ha nem teszed szokásoddá, hogy mindig kipakolj a kézitáskádból, akkor nagy az esély rá, hogy egyszer valamit benne hagysz, amikor úgy döntesz, hogy inkább egy másik táskát viszel magaddal”. Így már ez sem olyan nagy fáradság, hisz ezentúl már dobozra sincs szükségem, amikor kipakolok.

A feng shui módszere is arra szolgál, hogy a lakókörnyezetünk megfelelő elrendezésével pozitív energiákat vonzzunk magunkhoz. A táskám is a környezetem része… s ha már azt elértem, hogy nem bosszankodok a keresgéléssel, az csak pozitív lehet!

 

 

www.brightme.eu 

 https://www.facebook.com/brightme.eu/ 

 https://www.facebook.com/HOOKS.CROCHET.HANDMADE/ 

A bejegyzés trackback címe:

https://hooks.blog.hu/api/trackback/id/tr7014120215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hooks - Horogra akaszt!

Alapvetően 100% handmade táskákat, ékszereket és egyéb kiegészítőket készítek. Elsősorban a horgolás, a design, az alkotás öröme témakörén belül, de általános iskolai tanárként helyet kap a stresszoldás, relaxáció, iskolai problémák, gyerekprogramok, pedagógia, nőként pedig a szépségápolás, énidő, háztartás, környezetvédelem... Minden, ami egy nőt, anyát, feleséget érdekli!

Friss topikok

süti beállítások módosítása